Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc Quyên
dc.contributor.authorTrần, Nhật Hạ
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Khánh
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Trung
dc.contributor.authorLê, Linh Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Khánh Huyền
dc.date.accessioned2023-12-26T01:27:42Z-
dc.date.available2023-12-26T01:27:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351644en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53353-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội Việt Nam - 2022 - no.8 - tr.63-77 - ISSN.1013-4328en
dc.subjectKhoa học xã hội Việt Namen
dc.titleNghiên cứu tổng quan ảnh hưởng của digital marketing đối với quyết định nhập học của học sinh vào các trường đại học ở Hà Nội = Overall study of impact of digital marketing on decision by pupils to enroll universities in Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt63S82022063.pdf
  • Size : 695,18 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.