Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52954
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục mua ô tô thương hiệu Toyota của khách hàng tại Thành phố Vĩnh Long = Research factors positively affecting the purchase intention of Toyota in Vinh Long City
Authors: Đặng, Thị Thuỷ Tiên
Lưu, Tiến Thuận
Keywords: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.03 - tr.135-147 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354712
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52954
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404V17S032020135.pdf493.35 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.