Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52954
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thuỷ Tiên
dc.contributor.authorLưu, Tiến Thuận
dc.date.accessioned2023-12-26T01:21:54Z-
dc.date.available2023-12-26T01:21:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354712en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52954-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.03 - tr.135-147 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minhen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục mua ô tô thương hiệu Toyota của khách hàng tại Thành phố Vĩnh Long = Research factors positively affecting the purchase intention of Toyota in Vinh Long Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404V17S032020135.pdf493.35 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.