Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317
Title: Xây dựng các hoạt động giáo dục kỹ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỷ học hòa nhập cấp trung học cơ sở = Clarity in social intelligence of secondary school students developing comminicative skills for children with autism spectrum disorders learning in inclusive middle schools
Authors: Đỗ, Thị Thảo
Quách, Huyền Trâm
Đỗ, Thị Trang
Trần, Thị Bích Ngọc
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.71-81 - ISSN.2354-1091
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343797
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S022022071.pdf474.83 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.