Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317
Title: | Xây dựng các hoạt động giáo dục kỹ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỷ học hòa nhập cấp trung học cơ sở = Clarity in social intelligence of secondary school students developing comminicative skills for children with autism spectrum disorders learning in inclusive middle schools | Authors: | Đỗ, Thị Thảo Quách, Huyền Trâm Đỗ, Thị Trang Trần, Thị Bích Ngọc |
Keywords: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.71-81 - ISSN.2354-1091 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343797 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv157GDV67S022022071.pdf | 474.83 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.