Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đỗ, Thị Thảo | |
dc.contributor.author | Quách, Huyền Trâm | |
dc.contributor.author | Đỗ, Thị Trang | |
dc.contributor.author | Trần, Thị Bích Ngọc | |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T01:17:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T01:17:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343797 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.71-81 - ISSN.2354-1091 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội | en |
dc.title | Xây dựng các hoạt động giáo dục kỹ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỷ học hòa nhập cấp trung học cơ sở = Clarity in social intelligence of secondary school students developing comminicative skills for children with autism spectrum disorders learning in inclusive middle schools | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CVv157GDV67S022022071.pdf
Size : 474,83 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.