Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorQuách, Huyền Trâm
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Trang
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:18Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343797en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52317-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.71-81 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nộien
dc.titleXây dựng các hoạt động giáo dục kỹ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỷ học hòa nhập cấp trung học cơ sở = Clarity in social intelligence of secondary school students developing comminicative skills for children with autism spectrum disorders learning in inclusive middle schoolsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S022022071.pdf474.83 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.