Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52231
Title: Vận dụng quan điểm kiến tạo xã hội vào việc đề xuất các biện pháp quản lí lớp ở tiểu học = Application of social constructivist perspective into proposing classroom management measures in primary education
Authors: Ngô, Vũ Thu Hằng
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-01 - tr.64-73 - ISSN.2354-1091
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343159
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52231
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S012022064.pdf432.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.