Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52231
Title: | Vận dụng quan điểm kiến tạo xã hội vào việc đề xuất các biện pháp quản lí lớp ở tiểu học = Application of social constructivist perspective into proposing classroom management measures in primary education | Authors: | Ngô, Vũ Thu Hằng | Keywords: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-01 - tr.64-73 - ISSN.2354-1091 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343159 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52231 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv157GDV67S012022064.pdf | 432.76 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.