Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52051
Title: Các nhân tố ảnh hưởng tới hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên các ứng dụng di động: Trường hợp nghiên cứu tại TP. Hà Nội = Determinants of consumers' online shopping intention and behavior via mobile apps: Case study in Hanoi
Authors: Mai, Thị Phượng
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.64-67 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346304
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52051
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S212022064.pdf686.64 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

82
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.