Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52051
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Phượng
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:17Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346304en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52051-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.64-67 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng tới hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên các ứng dụng di động: Trường hợp nghiên cứu tại TP. Hà Nội = Determinants of consumers' online shopping intention and behavior via mobile apps: Case study in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S212022064.pdf686.64 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

82
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.