Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
Title: Tác động của bầu không khí siêu thị đến hành vi mua ngẫu hứng trong hệ thống Co.opmart tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of the supermarket atmosphere on the impulse buying behavior of customers at Co.opmart supermarket chain in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Phước Huyền
Hà, Nam Khánh Giao
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.132-140 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345045
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102022132.pdf
  • Size : 1,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.