Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
Title: Tác động của bầu không khí siêu thị đến hành vi mua ngẫu hứng trong hệ thống Co.opmart tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of the supermarket atmosphere on the impulse buying behavior of customers at Co.opmart supermarket chain in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Phước Huyền
Hà, Nam Khánh Giao
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.132-140 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345045
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102022132.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.