Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Huyền
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:51Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.132-140 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của bầu không khí siêu thị đến hành vi mua ngẫu hứng trong hệ thống Co.opmart tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of the supermarket atmosphere on the impulse buying behavior of customers at Co.opmart supermarket chain in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102022132.pdf
  • Size : 1,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.