Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Huyền
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:51Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51750-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.132-140 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của bầu không khí siêu thị đến hành vi mua ngẫu hứng trong hệ thống Co.opmart tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of the supermarket atmosphere on the impulse buying behavior of customers at Co.opmart supermarket chain in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102022132.pdf1.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.