Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51735
Title: Tác động của các công cụ khuyến mãi đến hành vi mua hàng thời trang, nghiên cứu trên địa bàn thành phố Đà Nẵng = Impacts of sale promotion activities on the fashion shopping behavior of consumers in Da Nang City
Authors: Phạm, Thị Thùy Miên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.348-353 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344787
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51735
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92022348.pdf735.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

5
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

38
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.