Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51735
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thùy Miên
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:47Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344787en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51735-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.348-353 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của các công cụ khuyến mãi đến hành vi mua hàng thời trang, nghiên cứu trên địa bàn thành phố Đà Nẵng = Impacts of sale promotion activities on the fashion shopping behavior of consumers in Da Nang Cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92022348.pdf735.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

5
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

38
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.