Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
Title: Mô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Thế giới di động ở Hà Nội = A research model for studying the perceived value of customers towards Mobile World stores in Hanoi City
Authors: Ngô, Duy Đô
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.273-279 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344774
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92022273.pdf901.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

24
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.