Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Duy Đô
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:41Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.273-279 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Thế giới di động ở Hà Nội = A research model for studying the perceived value of customers towards Mobile World stores in Hanoi Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92022273.pdf
  • Size : 901,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.