Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Duy Đô
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:41Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.273-279 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Thế giới di động ở Hà Nội = A research model for studying the perceived value of customers towards Mobile World stores in Hanoi Cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92022273.pdf901.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.