Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
Title: Mô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Thế giới di động ở Hà Nội = A research model for studying the perceived value of customers towards Mobile World stores in Hanoi City
Authors: Ngô, Duy Đô
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.273-279 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344774
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51714
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92022273.pdf901.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.