Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51587
Title: Tác động của yếu tố văn hóa đến chiến lược tiếp thị hỗn hợp của Starbucks tại Việt Nam = The impact of cultural factors on the mixed marketing strategy of Starbucks in Vietnam
Authors: Bùi, Thị Thanh Nhàn
Keywords: Tạp chí Tài Chính
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Tài Chính - 2022 - no.779 - tr.176-180 - ISSN.2615-8973
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343289
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51587
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7792022176.pdf774.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.