Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51587
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Thanh Nhàn
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:44Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343289en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51587-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.779 - tr.176-180 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleTác động của yếu tố văn hóa đến chiến lược tiếp thị hỗn hợp của Starbucks tại Việt Nam = The impact of cultural factors on the mixed marketing strategy of Starbucks in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7792022176.pdf774.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.