Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482
Title: Nghiên cứu truyền thông thương hiệu của các doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Việt Nam = A study on brand communication of small and medium-sized enterprises in Vietnam
Authors: Bùi, Thị Hải Yến
Lê, Hải Yến
Lưu, Hoàng Kim Phượng
Bùi, Thị Liễu
Nguyên, Hùng Tiến
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.141-144 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343083
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022141.pdf714.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

26
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.