Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482
Title: Nghiên cứu truyền thông thương hiệu của các doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Việt Nam = A study on brand communication of small and medium-sized enterprises in Vietnam
Authors: Bùi, Thị Hải Yến
Lê, Hải Yến
Lưu, Hoàng Kim Phượng
Bùi, Thị Liễu
Nguyên, Hùng Tiến
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.141-144 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343083
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022141.pdf
  • Size : 714,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.