Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Hải Yến
dc.contributor.authorLê, Hải Yến
dc.contributor.authorLưu, Hoàng Kim Phượng
dc.contributor.authorBùi, Thị Liễu
dc.contributor.authorNguyên, Hùng Tiến
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:17Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343083en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51482-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.141-144 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu truyền thông thương hiệu của các doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Việt Nam = A study on brand communication of small and medium-sized enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022141.pdf
  • Size : 714,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.