Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của thế hệ Z trên địa bàn Hà Nội khi sử dụng mạng xã hội Tiktok = Factors influencing online shopping behavior of Hanoi-based Gen Z using Tik Tok
Authors: Trần, Trọng Đức
Nguyễn, Quỳnh Như
Đỗ, Diệu Linh
Trần, Đức Trinh
Vũ, Mạnh Tân
Bùi, Vũ Phương Ánh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.93-96 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343062
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022093.pdf
  • Size : 776,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.