Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của thế hệ Z trên địa bàn Hà Nội khi sử dụng mạng xã hội Tiktok = Factors influencing online shopping behavior of Hanoi-based Gen Z using Tik Tok
Authors: Trần, Trọng Đức
Nguyễn, Quỳnh Như
Đỗ, Diệu Linh
Trần, Đức Trinh
Vũ, Mạnh Tân
Bùi, Vũ Phương Ánh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.93-96 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343062
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022093.pdf776.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

18
checked on Dec 21, 2024

Download(s)

357
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.