Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Trọng Đức
dc.contributor.authorNguyễn, Quỳnh Như
dc.contributor.authorĐỗ, Diệu Linh
dc.contributor.authorTrần, Đức Trinh
dc.contributor.authorVũ, Mạnh Tân
dc.contributor.authorBùi, Vũ Phương Ánh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:15Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343062en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51473-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.93-96 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của thế hệ Z trên địa bàn Hà Nội khi sử dụng mạng xã hội Tiktok = Factors influencing online shopping behavior of Hanoi-based Gen Z using Tik Token
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022093.pdf
  • Size : 776,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.