Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472
Title: Quan hệ giữa chủ nghĩa dân tộc trong tiêu dùng, xu hướng sính ngoại và ý định mua hàng ngoại nhập của người tiêu dùng Việt Nam = The relationship between consumer ethnocentrism, consumer cosmopolitanism and purchase intention towards foreign products of Vietnamese people
Authors: Trần, Thành Trung
Trần, Thị Ngọc Lan
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.101-104 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343064
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022101.pdf749.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.