Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thành Trung
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:14Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343064en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.101-104 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleQuan hệ giữa chủ nghĩa dân tộc trong tiêu dùng, xu hướng sính ngoại và ý định mua hàng ngoại nhập của người tiêu dùng Việt Nam = The relationship between consumer ethnocentrism, consumer cosmopolitanism and purchase intention towards foreign products of Vietnamese peopleen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022101.pdf
  • Size : 749,99 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.