Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thành Trung
dc.contributor.authorTrần, Thị Ngọc Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:14Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343064en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51472-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.101-104 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleQuan hệ giữa chủ nghĩa dân tộc trong tiêu dùng, xu hướng sính ngoại và ý định mua hàng ngoại nhập của người tiêu dùng Việt Nam = The relationship between consumer ethnocentrism, consumer cosmopolitanism and purchase intention towards foreign products of Vietnamese peopleen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122022101.pdf749.99 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.