Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51436
Title: Ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng tại Siêu thị Emart = The impact of quality service on the satisfaction of customers with Emart supermarket
Authors: Lưu, Thanh Tâm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.144-148 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342921
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51436
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S82022144.pdf660.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.