Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Thanh Tâm
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342921en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51436-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.144-148 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng tại Siêu thị Emart = The impact of quality service on the satisfaction of customers with Emart supermarketen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82022144.pdf
  • Size : 660,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.