Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51207
Title: Một số vấn đề liên quan đến lòng trung thành thương hiệu của khách hàng tại thị trường thuốc cổ truyền Việt Nam = Some issues related to customers' brand loyalty in Vietnam's traditional medicine market
Authors: Trần, Ngọc Tú
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - Trường Đại học Kinh tế - Kỹ thuật Công nghiệp
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - Trường Đại học Kinh tế - Kỹ thuật Công nghiệp - 2022 - no.33 - tr.96-108 - ISSN.0866-7896
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341399
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51207
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv15S332022096.pdf1.05 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.