Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50165
Title: Ảnh hưởng của đặc điểm sử dụng truyền thông xã hội đối với truyền miệng điện tử và tài sản thương hiệu của các trường đại học Việt Nam
Authors: Nguyễn, Ngọc Đạt
Nguyễn, Văn Duy
Lê, Vy
Vũ, Kiều Trang
Phạm, Thị Ngọc Lan
Đỗ, Thị Thu Thủy
Nguyễn, Khánh Linh
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.140 - tr.104-124 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326308
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50165
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1402021104.pdf496.49 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.