Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50165
Title: Ảnh hưởng của đặc điểm sử dụng truyền thông xã hội đối với truyền miệng điện tử và tài sản thương hiệu của các trường đại học Việt Nam
Authors: Nguyễn, Ngọc Đạt
Nguyễn, Văn Duy
Lê, Vy
Vũ, Kiều Trang
Phạm, Thị Ngọc Lan
Đỗ, Thị Thu Thủy
Nguyễn, Khánh Linh
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.140 - tr.104-124 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326308
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50165
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv124S1402021104.pdf496.49 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.