Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50024
Title: Những nhân tố có ảnh hưởng quyết định đến hành vi mua hàng trực tuyến ngẫu hứng và hành vi mua hàng trực tuyến liên tục ở Việt Nam
Authors: Lương, Thu Hà
Đào, Yến Nhung
Đàm, Vũ Đức Hiếu
Nguyễn, Ngọc Phương Thảo
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.8 - tr.278-283 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319513
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50024
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S82021278.pdf6.41 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Nov 25, 2024

Download(s)

2
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.