Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50024
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLương, Thu Hà
dc.contributor.authorĐào, Yến Nhung
dc.contributor.authorĐàm, Vũ Đức Hiếu
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-15T07:18:49Z-
dc.date.available2023-12-15T07:18:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319513en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50024-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.8 - tr.278-283 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhững nhân tố có ảnh hưởng quyết định đến hành vi mua hàng trực tuyến ngẫu hứng và hành vi mua hàng trực tuyến liên tục ở Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S82021278.pdf6.41 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Nov 22, 2024

Download(s)

2
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.