Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49549
Title: Phần 2: vai trò nhân tố xã hội trong marketing và xúc tiên về phát triển du lịch theo tuyến hành lạng kinh tế Đông-Tây cửa Việt-Đông Hà-Lao Bảo (Việt Nam) - Dansavan (Xavanakhet - Lào)
Authors: Phan, Văn Thanh
Nguyễn, Quỳnh Hoa
Nguyễn, Văn Thanh
Keywords: Khoa học và Công nghệ Đông Đô
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ Đông Đô - 2021 - no.12 - tr.47 - 55 - ISSN.2615-9031
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318872
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49549
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv496S122021047.pdf11.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.