Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49511
Title: Các nhân tố trong thanh toán trực tuyến ảnh hưởng đến ý định mua hàng và quyết định chi trả trong thương mại điện tử B2C: nghiên cứu tại thị trường Hà Nội
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.138 - tr.104-123 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318819
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49511
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1382021104.pdf488.62 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

127
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.