Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49416
Title: Tác động của các nhân tố trong mô hình Marketing 7Cs đến chất lượng cảm nhận website của khách hàng trên các nền tảng thương mại điện tử B2C
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Lương, Thùy Dung
Nguyễn, Trần Hoàng
Nguyễn, Anh Đức
Đào, Nguyên Tiến
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.10 - tr.347-353 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320228
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49416
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102021347.pdf3.4 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.