Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49416
Title: Tác động của các nhân tố trong mô hình Marketing 7Cs đến chất lượng cảm nhận website của khách hàng trên các nền tảng thương mại điện tử B2C
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Lương, Thùy Dung
Nguyễn, Trần Hoàng
Nguyễn, Anh Đức
Đào, Nguyên Tiến
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.10 - tr.347-353 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320228
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49416
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S102021347.pdf3.4 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.