Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49289
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi của người tiêu dùng
Authors: Phạm, Thị Hằng
Lê, Thanh Phong
Nguyễn, Thị Hoa
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.9 - tr.228-231 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320106
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49289
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92021228.pdf1.99 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 30, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.