Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49289
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi của người tiêu dùng
Authors: Phạm, Thị Hằng
Lê, Thanh Phong
Nguyễn, Thị Hoa
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.9 - tr.228-231 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320106
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49289
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92021228.pdf
  • Size : 1,99 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.