Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48028
Title: Các nhân tố tác động đến ý định tiếp nhận marketing qua các công cụ truyền thông xã hội
Authors: Nguyễn, Văn Anh
Phan, Tuấn Anh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.96-99 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320368
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48028
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152021096.pdf248.07 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.