Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48028
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Anh
dc.contributor.authorPhan, Tuấn Anh
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:28Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320368en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48028-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.96-99 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến ý định tiếp nhận marketing qua các công cụ truyền thông xã hộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152021096.pdf248.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.