Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47223
Title: Dạy học giới hạn của hàm số theo quy trình Dạy học có pha tranh luận nhằm phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh lớp 11
Authors: Vương, Vĩnh Phát
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2021 - no.498 - tr.40-44 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321966
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47223
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4982021040.pdf5.38 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

10
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.