Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47223
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vương, Vĩnh Phát | |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T02:08:09Z | - |
dc.date.available | 2023-12-15T02:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321966 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47223 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục - 2021 - no.498 - tr.40-44 - ISSN.2354-0753 | en |
dc.subject | Tạp chí Giáo dục | en |
dc.title | Dạy học giới hạn của hàm số theo quy trình Dạy học có pha tranh luận nhằm phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh lớp 11 | en |
dc.type | Article | en |
item.fulltext | Có toàn văn | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | vi | - |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S4982021040.pdf | 5.38 MB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 20
10
checked on Dec 22, 2024
Download(s)
10
checked on Dec 22, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.