Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47218
Title: Sử dụng tình huống học tập do học sinh tự định hướng trong can thiệp dạy học cho một trường hợp học sinh có khó khăn về học
Authors: Nguyễn, Thị Cẩm Hường
Nguyễn, Thị Hoa Xuân
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2021 - no.498 - tr.18-24 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321952
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47218
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4982021018.pdf8.37 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.