Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47218
Title: | Sử dụng tình huống học tập do học sinh tự định hướng trong can thiệp dạy học cho một trường hợp học sinh có khó khăn về học | Authors: | Nguyễn, Thị Cẩm Hường Nguyễn, Thị Hoa Xuân |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2021 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2021 - no.498 - tr.18-24 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321952 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47218 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv216S4982021018.pdf | 8.37 MB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.