Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46499
Title: Tác động của hiệu quả quảng cáo cạnh tranh đến hành vi chuyển đổi trong sử dụng dịch vụ của khách hàng cá nhân tại các ngân hàng thương mại ở Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Thu Cúc
Keywords: Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế & Phát triển - 2021 - no.288 - tr.64 - 73 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321834
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46499
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2882021064.pdf5.62 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.