Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46499
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Cúc
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:35Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321834en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46499-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - 2021 - no.288 - tr.64 - 73 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triểnen
dc.titleTác động của hiệu quả quảng cáo cạnh tranh đến hành vi chuyển đổi trong sử dụng dịch vụ của khách hàng cá nhân tại các ngân hàng thương mại ở Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2882021064.pdf5.62 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

1
checked on Nov 22, 2024

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.