Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46485
Title: Ảnh hưởng của hành vi tương tác qua truyền thông mạng xã hội đến trung thành thương hiệu: Trường hợp khách du lịch tại Đà Nẵng
Authors: Trần, Thị Kim Phượng
Phạm, Công Hậu
Nguyễn, Thanh Trúc
Trần, Trung Vinh
Trương, Bá Thanh
Keywords: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.153 - tr.62 - 64 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321713
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46485
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1532021062.pdf1.99 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.