Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460
Title: Năng lực marketing của doanh nghiệp bán lẻ được tổ chức theo mô hình chuỗi cửa hàng: Thực trạng và một số giải pháp phát triển
Authors: Nguyễn, Bảo Ngọc
Keywords: Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Công thương - 2021 - no.07 - tr.78 - 83 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321642
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S72021078.pdf1.93 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.