Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246
Title: Phân tích nhân tố ảnh hưởng đến thương hiệu Trường Đại học Tây Đô
Authors: Tô, Anh Dũng
Nguyễn, Thị Thúy An
Trương, Thị Mỹ Dung
Trần, Thị Tuyết Mai
Võ, Thị Mộng Thúy
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đô
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đô - 2021 - no.12 - tr.146-161 - ISSN.2588-1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322760
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv475S122021146.pdf492.85 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.