Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTô, Anh Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy An
dc.contributor.authorTrương, Thị Mỹ Dung
dc.contributor.authorTrần, Thị Tuyết Mai
dc.contributor.authorVõ, Thị Mộng Thúy
dc.date.accessioned2023-12-15T01:47:29Z-
dc.date.available2023-12-15T01:47:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322760en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đô - 2021 - no.12 - tr.146-161 - ISSN.2588-1221en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đôen
dc.titlePhân tích nhân tố ảnh hưởng đến thương hiệu Trường Đại học Tây Đôen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv475S122021146.pdf492.85 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.