Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246
Title: Phân tích nhân tố ảnh hưởng đến thương hiệu Trường Đại học Tây Đô
Authors: Tô, Anh Dũng
Nguyễn, Thị Thúy An
Trương, Thị Mỹ Dung
Trần, Thị Tuyết Mai
Võ, Thị Mộng Thúy
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đô
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế - Trường Đại học Tây Đô - 2021 - no.12 - tr.146-161 - ISSN.2588-1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322760
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46246
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv475S122021146.pdf492.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.