Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44638
Title: Chiến lược phát triển thương hiệu quốc gia của Nhật Bản và Hàn Quốc: sự tương đồng và khác biệt
Authors: Hoàng, Minh Lợi
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2021 - no.4 - tr.51-59 - ISSN.2354-077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323316
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44638
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv183S42021051.pdf
  • Size : 932,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.